Treceți la conținutul principal

Ela E.H. scriitoarea care a surprins piața de carte din Romania








Va salut dragii mei! Ela E.H. ( Elena Eremencu)  creatoare a unui roman care a surprins piața de carte din Romania a acceptat invitația mea și a susținut un interviu în cadrul grupului "Cartea - Portal pentru suflet". "Iarta-ma că te-am iubit" este un roman uimitor și care are o însemnătate aparte pentru mine, eu  fiind cel care i-a făcut prima recenzie după apariție... ( Se pare că i-am purtat noroc! 😁)
https://ursulescu.blogspot.com/2020/03/iarta-ma-ca-te-am-iubit-de-ela-eh.html
Ela E.H. s-a născut în Slatina si și-a petrecut primele zile de viață intr-un incubator pentru prematuri. De doua ori  și-a pierdut viața, până a decis să trăiască si să meargă acasă la pieptul mamei.
Dupa terminarea liceului, a urmat Facultatea de Relatii Economice Internationale, deși initial a fost îndrăgostită de chirurgie. Pasiunea pentru psihologie si-a descoperit-o inca din liceu, dar viitorul în bratele ei, nu suna promitator in Romania. La cateva zile dupa absolvirea facultatii, a parasit Romania. De cinci ani, locuiește in Marea Britanie alaturi de soțul ei.
S-a întors la psihologie, ca la o dragoste ce merita mai mult, când a înțeles că pasiunea era ingredientul principal pentru o cariera în care să poți să petreci timpul vieții si nu să-l irosesti.
Intre timp, a îmbinat dragostea pentru lectură cu cea pentru psihologie, ajungând sa scrie romane de iubire cu teme psihologice.
Să o cunoaștem pe  Ela E.H.

Ursulescu Florin Ciprian: Bună seara Ela EH! Mă bucur că ai acceptat invitația mea! 

Ela E.H.: Florin, bună seara! Multumesc că m-ai invitat acasă. Cam asa ma simt in grupul tau, primul grup de lectură in care am intrat si singurul în care am organizat un concurs 🤗

Florin Ciprian Ursulescu: Mă bucur foarte mult că spui asta.🙂 Spune-mi te rog pentru început de unde vine numele Ela EH?

Ela E.H: În buletin ma numesc Elena Andreea. Mama a zis ca ma cheama Elena, ca sa nu se supere nasa de botez🤣

Cert este ca in familie, nimeni nu m-a strigat Elena. Erau doua grupuri, unii ma strigau Ela,  altii Eli. Majoritatea au ramas cu Ela desi inca am rude care ma striga Eli. Nici preotul sau medicul nu ma strigau Elena, de cele mai multe ori imi ziceau Andreea😅

Asa ca am ajuns sa ma prezint cu Ela si am inceput sa ma simt atat de " Ela", incat am ramas asa😁

E- este initiala numelui de fata Eremencu

H- numele dupa casatorie Hussain

Când am publicat, Ela Eremencu-Hussain mi s-a parut un nume prea lung. Asa ca am ramas la Ela E.H. 😊

Florin Ciprian Ursulescu: Ela, cum te simți ca autor publicat și care mai are in curs de publicare o a doua carte?

Ela E.H: Florin, ca un pictor care asteapta sa vada reactiile celor ce ii privesc opera. Unii o inteleg, altii nu... Pictorul a pus pe panza niste culori, fara a cauta in ele  o confirmare a talentului. A pictat ceea ce a vazut in jur,  sperand ca altii sa vada in pictura, ceea ce nu au observat in natura. 🤗

Florin Ciprian Ursulescu:Care e povestea din spatele romanului tau de debut? Ce te-a inspirat sau mai bine...ce te-a determinat să scrii această carte?

Ela E.H: Florin, omul si suferinta lui. Cred ca cea mai mare suferinta o provoaca iubirea. Indiferent ca vb de iubirea unui barbat, femeie sau propriul copil. Daca nu am iubi, nu am ajunge sa suferim. Omul, cu tot ce il inconjoara, este inspiratia mea de baza.


Florin Ciprian Ursulescu: Cum ai reușit să te promovezi atât de bine? Ai avut foarte multe vânzări...

Ela E.H: Florin, nu m-am promovat deloc. Am fost promovata de oameni minunati, care mi-au inteles gandurile si mi-au recomandat cartea. Ma cunosti inainte sa ajung sa vand...nu mi-am dorit niciodata sa se vanda, ci doar sa ajunga la cei care se regasesc in ea. Cand i-am spus lui Cosmisian Ganduri, inainte cu cateva zile de lansare, ca nu ma intereseaza vanzarile, a zis ca e posibil sa imi schimb viziunea cand o sa fie publicata. In continuare gandesc la fel... 

Cumva ma intristeaza ca atat de multi oameni s-au regasit dar sunt in egala masura fericita ca am fost inteleasa si de cei care nu au trait o asemenea poveste si, cu toate astea, au avut empatia si maturitatea pentru a intelege personajul meu. 


Florin Ciprian Ursulescu: In ce procent este adevărată povestea din spatele romanului "Iarta-ma că te-am iubit"? 😁

Ela E.H.: Florin, nu este roman autobiografic. Am spus asta de multe ori. Singurul sef de care m-am indragostit, a fost sotul meu, care nu era sef pe vremea aceea😂. 

In ce priveste fictiunea, exista in egala masura cu realitatea( nu ma refer strict la viata mea), in toate scrierile mele🤗


Florin Ciprian Ursulescu: Când ți-ai descoperit pasiunea pentru lectură și cum ți-ai descoperit talentul de a scrie?

Ela E.H: Florin cred ca m-am nascut cu pasiunea pentru lectura. Mama citeste enorm de mult si asta ma enerveaza uneori😂, mai ales cand ajunge sa citeasca mai mult ca mine😅.  

" Pe vremea mea" ( ador aceste cuvinte), nu aveam televizoare, tablete si alte obiecte care sa ne omoare timpul, ne jucam sotronul, elasticul si alte jocuri. Aveam o gasca de prieteni dar nu puteam sa stau doar afara. Asa ca ma lasam purtata de povestile citite. M-am indragostit de lectura, alaturi de Hector Malot si romanul sau " Singur pe lume", fiind prima carte care m-a facut sa plang in hohote. Talentul de a scrie cred ca a fost descoperit de prof. de lb. romana, in clasa a noua, cand am avut de scris compunerea " o intamplare care ne-a marcat viata". Asta este motivul pentru care i-am dedicat primul roman.

Apoi, a fost redescoperit, din pura intamplare, de sotul meu.🤗


Simona-Corina Rau: Volumul 2 tot de Libris va fi publicat? 

Ela E.H: Simona-Corina, Da De mentionat faptul ca Libris Editorial se numeste acum Creator. 🤗


Simona-Corina Rau: Te gandesti la o lansare de carte? Uk sau Romania? Sau ambele?

Ela E.H: Simona, am avut lansare de carte in Bucuresti. 🤗 In UK imi doresc sa am o lansare de carte, pentru a cunoaste personal toti oamenii minunati pe care i-am cunoscut online prin prisma romanului. Din pacate,  conditiile actuale nu ma fac sa ma gandesc la o alta lansare, in niciuna dintre cele 2 tari🤗


Florin Ciprian Ursulescu: Cine sunt cititorii tăi?

Ela E.H: Florin, le dau tag?😂

Glumesc!

Am ajuns sa cred ca sunt romani care vor sa sustina autorul roman contemporan si, chiar daca au fost dezamgiti uneori, continua sa ii caute si pe cei care merita. Asta ma face sa spun ca sunt oameni minunati, indiferent de varsta, sex sau alti indicatori. Tocmai de asta imi doresc sa nu  pun un strop de dezamagire, ci unul de speranta. Acea speranta ca si romanii pot scrie binisor/ bine/ foarte bine.


Claudia Bocsaru: 👏👏👏👏💞 minunat! Mult succes pe mai departe. Pe cand o lansare in Anglia ? 😁😘⚘😍

Ela E.H: Claudia, multumesc! Mult succes si tie si tuturor colegilor!🤗❤ 

Cand urmele Covid o sa dispara, o sa apara gandul unei noi lansari🤗


Florin Ciprian Ursulescu: Care e întâmplarea care ți-a marcat viața  din prima compunere școlară? 🙂

Ela E.H: Florin, asta e un mare regret al vietii mele, ca nu imi amintesc cu exactitate.. :(


Georgiana Geo: Cat de mult te implici ca psiholog in viata clienților? Ai avut vreodată de suferit din cauza acestei meserii?

Ela E.H: Georgiana, nu sunt psihoterapeut, nici psiholog clinician sau orice altceva presupune consilierea si nici nu am sa fiu vreodata. Psihologia, in ce ma priveste, se indreapta catre  cercetare.  

Sunt mult prea directa si empatica pentru a lucra in domeniul consilierei psihologice 🤗


Simona-Corina Rau; Ela EH ce ai simtit tu ca om dupa primul volum publicat? Ego-ul tau sa zic asa 😁😁  cand ai vazut ca ai fost in top vanzari la libris! Lasand banii la o parte ce ti-a mai avus romanul? Ai avut parte si de dezamagiri, critici, mici rautati? 

Ela E.H: Simona-Corina Rau initial am crezut ca este eroare😂Am fost extrem de surprinsa...era un amestec de uimire, bucurie si teama. Financiar, un autor castiga extrem de putin, indiferent cate carti a vandut. In schimb,  romanul asta mi-a adus prieteni, oameni dragi, oameni frumosi... si asta este de nepretuit🤗 

Dezamagiri si mici rautati, au fost cateva, deja le-am uitat😊

Critici au fost  putine. 🤗


Florin Ciprian Ursulescu: Cum te-ai gândit să creezi personajul Feli? Ai vrut să o creezi atât de ingenuă? 🙂

Ela EH: Florin, eu o vad mai mult ca pe o " salbatica" care incearca sa isi stapaneasca foamea de iubire, cu orice pret. Astept sa imi spui daca o vezi ingenua sau salbatica, dupa citirea vol 2😊


Florin Ciprian Ursulescu: In cat timp ai scris Iarta-ma că te-am iubit?

Ela EH: Florin, in decurs de cativa ani. Am scris in paralele mai multe romane, printre care si " Iarta-ma ca te-am iubit "


Florin Ciprian Ursulescu: Ce gen literar nu ai scrie?

Ela EH: SF. Nu inteleg, nu citesc, nu as putea scrie. 


Florin Ciprian Ursulescu: Care este genul preferat pe care îl citești?

Ela EH: Florin, romance fara prea mult sirop si psihologic.


Florin Ciprian Ursulescu: Care e cea mai mare bucurie pe care ai avut-o de când ai fost publicată?

Ela EH: Florin, este bucuria de cunoaste multi oameni frumosi si dragi. Asta ma bucura cel mai mult, din toata experienta. 


Florin Ciprian Ursulescu: Ce sfaturi ai da cuiva care ar dori sa publice un roman? Care sunt pașii pe care ar trebui sa ii urmeze?

Ela EH: Florin, sa plece de la ideea ca urmeaza sa fie citit de mii de oameni. Daca stiam ca o sa fie asa apreciat, cred ca il editam mult mai atent. Dar asta este o problema pe care toti o avem, cred. Cu cat " cresti", cu atat simti ca puteai mai mult, mai bine. Cu toate astea, sa nu plece la drum cu asteptari mari. In final, sa gaseasca o editura cu care poate comunica si in care sa gaseasca sprijin.


Florin Ciprian Ursulescu: Ți-ai făcut prieteni in "lumea cărților" de când ai publicat ?

Ela EH: Florin, nu pot da tag deoarece sunt multi si nu vreau ca cineva sa se simta dat la o parte.  🤗 Dau un singur tag Florin Ciprian Ursulescu ! 


Florin Ciprian Ursulescu: Ce îți aduce inspirație? Care e atmosfera perfectă pentru a scrie?

Ela EH: Florin, uneori ma inspira povestile auzite si muzica pe care o ascult.

 Alteori, inspiratia imi vine in timp ce conduc sau am ceva de facut. Cel mai mult imi vine inspiratia cand ma pregatesc sa dorm. De cateva ori m-am ridicat exact cand eram la granita cu somnul, pentru ca aveam ideea, cuvintele, tot ce era necesar si stiam ca daca adorm, nu o sa imi amintesc a doua zi. 


Florin Ciprian Ursulescu: Pentru că ai devenit cunoscuta cu un roman de dragoste, poți să ne spui povestea de dragoste dintre tine și soțul tău? 🙂

Ela EH: Florin, este o poveste complicata . Ca sa rezum, a trebuit sa luptam mult cu familiile ca sa fim impreuna, din cauza religiei. Iar acum traim cea mai frumoasa poveste de iubire.


Florin Ciprian Ursulescu: Ți-ai dori ca romanul tău de debut sa fie ecranizat? Ce coloană sonoră ai alege?

Ela EH: Florin, nu cred. Se bazeaza pe multa introspectie si putina actiune. Poate cumulat cu vol 2, da! As alege " Because you loved me"- Celine Dion 


Florin Ciprian Ursulescu: Când urmează să apară volumul 2?

Ela EH: Pe 5 August🥰


Florin Ciprian Ursulescu: Ce se întâmplă cu Feli ? Volumul va avea happy-end?

Ela EH: Florin da, volumul va avea happy-end. De fapt, o sa fie divizat in 3 parti si cumva are doua finaluri. :) 

Ce se intampla, ramane sa descoperiti.


Florin Ciprian Ursulescu: Ce îți mai place să faci în timpul liber, când nu scrii?

Ela EH: Florin citesc, ascult muzica si ma uit la filme cu sotul meu. 


Florin Ciprian Ursulescu: Hai sa te întreb și altceva... Soțului tău îi place bucătăria românească?

Ela EH: Oh, da! Sarmalele si ciorba de urzici sunt primele in top 😂 


Florin Ciprian Ursulescu: Mi-a plăcut foarte mult grafica primului tău roman. Ce surpriză ne pregătești la al doilea?

Ela EH: Florin, sper sa fie o surpriza placuta. Pentru grafica vol 2, am ales o pictura❤


Florin Ciprian Ursulescu: Când termini ceva de scris, cine e prima persoană care citește? Cine e fanul tău numărul unu?

Ela EH: Florin, sotul meu afla ideile inainte de a le scrie, chiar daca nu le citeste. Apoi, mama ( primul volum a refuzat sa il citeasca inainte de a-l publica, la vol 2 nu a mai avut rabdare si a citit😅)si cateva prietene citesc manuscrisul. 

Florin Ciprian Ursulescu: Ce surprize ne pregătești in viitor? Nu vreau să aud că iei o pauză...😁

Ela EH: Florin,o pauza😂

Nu renunt la scris, momentan scriu un alt roman. Daca timpul imi permite si cititorii isi doresc foarte mult, cred ca sunt datoare sa mai vin cu un roman. Doar ca o sa iau o pauza de cateva luni, ani! Apoi...vedem!   Ma gandesc si la varianta de a darui cititorilor un roman in varianta PDF, daca nu doresc sa mai public. Doar ca, multi vor carte fizica...


Florin Ciprian Ursulescu: Dacă tot ai pomenit de PDF... Când poți oferi spre vânzare și în variantă electronică "Iarta-ma că te-am iubit"?

Ela EH: Florin Ciprian Ursulescu este deja disponibila pe Libris.ro 


Florin Ciprian Ursulescu: Povesteste-mi o întâmplare amuzantă din copilărie.... 🙂

Ela EH: Florin, am atat de multe...

Eram extrem de nazdravana.😅

Intr-o vara, mi-am lasat in piscina( butoiul de vin umplut cu apa) toti verisorii( 6 la numar) sa se bucure de apa😅 Amuzant este ca pusesem un scaun inauntru, pentru cei care  erau cat jumatate din butoi si ii lasam sa intre imbracati, apoi le schimbam hainele( sa nu raceasca😂) si ii lasam iar sa intre. Doi stateau la panda afara, sa ne anunte cand vine bunica si faceau cu schimbul. Bunica a ajuns prin gradina din spate si ne-a prins exact in fapt. Era deja foarte tarziu...toate hainele erau ude si atarnate afara😂😂 

Florin Ciprian Ursulescu: Care e cea mai frumoasă reacție pe care ai primit-o după publicare de la cititori?

Ela EH: Florin Ciprian Ursulescu nu exista " cea mai frumoasa". Orice  gand venit din partea unui cititor, mi-a adus bucurie🤗


Florin Ciprian Ursulescu: După publicarea romanului ai avut și recenzii negative? Cum ai reacționat?

Ela EH: Am avut doar cateva. Initial aveam tendinta sa le raspund, aducand argumente. Apoi am realizat ca nu e delok ok sa fac asta. Unora pur si simplu nu le place, in timp ce altii nu pot intelege.


Florin Ciprian Ursulescu: Dacă volumul 2 va fi un succes, vei continua seria?

Ela EH: Nu, nu si nu! Mi se pare o lipsa de respect cand  simti ca povestea a ajuns la final, sa continui doar pentru ca precedentele au avut succes. M-am asigurat ca finalul vol 2 este finalul seriei🥰


Florin Ciprian Ursulescu: Ce reprezintă pentru tine cuvântul? Dar cartea?

Ela EH: Cuvantul reprezinta cea mai frumoasa si letala arma a omului. Prin cuvinte poti vindeca sau ucide un om, in mai putin de un minut.

Cartea este cel mai sigur si mai spectaculos mod de evadare din realitate. 


Florin Ciprian Ursulescu: Ai primit mesaje de la cititoare care s-au regăsit în paginile romanului? Ti-au cerut sfaturi ? 😁

Ela EH: Da! Am primit extrem de multe mesaje. Cateva mi-au permis sa privesc adanc in sufletele lor si sa descopar ceva ce ma poate ajuta sa scriu mai bine vol 2. Lor le este dedicat vol 2.


Florin Ciprian Ursulescu: Mi-ai spus că ai și alte romane finalizate... Sunt de același gen cu cel publicat?

Ela EH: Da, toate sunt in acelasi gen.  


Florin Ciprian Ursulescu: Să presupunem că pleci pentru un an într-un loc de unde nu poți să îți procuri cărți, dar vei primi tot ceea ce publică sau a publicat un singur autor. ( Nu trebuie sa fie neapărat contemporan). Ce autor ai vrea sa îl citești pentru un an și nu te-ai plictisi?

Ela EH: Sandra Brown. Pentru ca eu citesc foarte mult si doar ea ar avea suficient cat sa " supravietuiesc" o buna perioada. 


Florin Ciprian Ursulescu: Care e cel mai mare vis al tău?

Ela EH: Sa fiu mama a sute de copii abandonati si nefericiti, pe care sa ii ingrijesc intr-un orfelinat. Sa fac din acel loc un rai, sa ii vindec si sa ii hranesc cu iubire si intelegere❤


Florin Ciprian Ursulescu: Există vreo carte care te-a influențat în modul de a scrie?

Ela EH: " Singur pe lume"- a fost cartea care m-a invatat ca emotia traita de cititor este mai puternica decat visarea.


Florin Ciprian Ursulescu: Ce urăști și ce iubești cel mai mult la oameni?

Ela EH: Urasc rautatea, falsitatea si viclenia. Iubesc bunatatea, modestia, sinceritatea si compasiunea❤


Florin Ciprian Ursulescu: Îmi poți enumera câțiva scriitori contemporani care au devenit prietenii tăi după ce ai intrat în această lume a cărților?

Ela EH: Sigur. Cezara Zamfir Raluca Teodora si multi altii🤗 ( Cu ele vorbesc cel mai des) 


Florin Ciprian Ursulescu: Grupul nostru a transmis live lansarea romanului tău... Vei face o lansare asemănătoare pentru volumul 2?

Ela EH: Florin, nu voi face o lansare de carte cum a fost prima. In schimb, o sa ma gandesc la o lansare online🤗


Florin Ciprian Ursulescu: Ela, eu îți mulțumesc pentru acest minunat interviu și îți urez succes in continuare!

 Nu uita că aici te-ai lansat! 😁

Ela EH: Florin, cu drag! Mult succes si tie si nu uita ca sunt prima care " s-a lansat" in grupul tau😁

Elena Eremencu este un om cu adevărat deosebit, iar să stai de vorba cu ea este o mare plăcere oricând. Sunt convins că ne va oferi multe alte surprize literare și ne va surprinde plăcut mereu. Îi urăm mult succes în tot ceea ce și-a propus,  iar grupul nostru ii va fi mereu aproape când va avea nevoie.


Comentarii

  1. Bună ziua, deoarece vrei să citești asta, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este un om spiritual puternic, numit Dr Ajayi, pe care l-am întâlnit citind un articol online, ai probleme în relația ta și doriți o soluție de durată sau aveți probleme legate de sănătate Dr Ajayi vă va uimi cu marii săi puternici, contactați-l pe whatsapp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com El mă ajută cu o vrajă care l-a adus pe soțul meu acasă după 9 luni de saperare

    RăspundețiȘtergere
  2. Prit Ma von te Shkruja nuk kam koh per momentin

    RăspundețiȘtergere
  3. Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum fețele noastre sunt diferite, la fel și problemele noastre. Nu știu ce dificultate întâmpinați, dar vreau să știți că, dacă doriți cu adevărat să scăpați din încercarea voastră, acestea sunt o soluție pentru dvs. Vreau să prezint publicului un bărbat pe nume Dr Ajayi, este un vrăjitor și m-a ajutat să-mi salvez căsnicia acum un an. soțul meu a plecat de acasă spunând că nu mai este interesat de uniunea noastră, a fost un șoc pentru mine pentru că nu îmi amintesc că ne-am certat, mai târziu am aflat că era cu o altă doamnă, l-am rugat să se întoarcă acasă să fie cu mine și copiii, dar el nu se mai comporta, am aflat mai târziu că a fost posedat de un farmec de către doamna cu care este. L-am contactat pe Dr. Ajayi și farmecul a fost anulat după 3 zile de vrajă și soțul meu s-a întors acasă. Dr Ajayi este capabil să efectueze orice fel de vrajă. Contactează-l pe Viber / WhatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveam probleme serioase în relație cu soțul meu și asta l-a făcut să se mute. Lucrurile s-au înrăutățit, a început să meargă în cluburi, să se îmbată și să leșine. Uneori, când vorbeam la telefon, mă amenința, pur și simplu nu era el însuși și copiii noștri sufereau de toată drama. Îl iubesc foarte mult și am fost căsătoriți de 15 ani, ceea ce ne-a dat trei băieți frumoși. De asemenea, pierdusem mulți bani pe terapeuți și vrăjitori. Eram îndatorat și simțeam că mi se prăbușește lumea. Am fost prezentat cu un vrăjitor numit Dr Ajayi de către prietenul meu pe care l-a ajutat cu același lucru și am crezut că a fost doar o înșelătorie din nou, dar de data aceasta a fost diferit. Am făcut tot ce mi-a cerut Dr. Ajayi să fac și după câteva zile, soțul meu a sunat și a spus că se întoarce acasă și că nu știe ce i s-a întâmplat. Soțul meu are acum un loc de muncă și a fost treaz, asta ne-a ajutat să ne îmbunătățim finanțele și astăzi suntem fără datorii. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil, îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe Dr. Ajayi, puternicul vrăjitor. Dacă întâmpinați dificultăți în căsătorie/relație și orice fel de problemă de viață, cred că Dr. Ajayi vă poate ajuta să îl contactați pe Dr. Ajayi pe Viber / Whatsapp: +2347084887094 sau E-mail:drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua prieteni, sunt medic de profesie. Nu am crezut niciodată în superfeshier din cauza experienței mele profesionale până când l-am întâlnit pe Dr. Ajayi, un puternic vrăjitor care este minunat cu munca lui. Aveam probleme în căsnicia mea de 12 ani când am descoperit că soțul meu avea o aventură cu colegul său, așa că l-am confruntat, tot ce mi-a putut spune este că ar trebui să fiu gata de divorț pentru că s-a săturat de mine, asta a fost cu adevărat surprinzător. pentru ca in doua zile primesc actul de divort de la el, il implor sa se opreasca dar s-a purtat ciudat nici nu se gandeste cum ne va afecta copiii, atunci am discutat cu o prietena despre problema mea si mi-a spus cum ea a fost într-o situație similară, dar dr. Ajayi a făcut o vrajă de dragoste pentru ea care i-a salvat căsnicia, am fost sceptic, dar chiar nu vreau o căsnicie eșuată, așa că l-am contactat pe doctor pentru ajutor, după ce i-am explicat situația mea, mi s-a spus ce este de făcut și astăzi soțul meu este din nou în pace cu mine și a întrerupt toate actele sale rele față de mine. Dacă aveți o problemă în relația dvs., Dr Ajayi este ultima ta oprire pentru o soluție. Puteți contacta pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau E-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
    1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
    2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
    3. Vindecă tot felul de boli umane.
    4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
    5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
    6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
    7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
    Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Este adevărat că oamenii buni de vrăji sunt greu de găsit în zilele noastre, dar sunt mândru de acest bărbat pe nume DR WALE, el este vrăjitorul pe care l-am întâlnit și văd că munca lui este reală. A făcut o vrajă de dragoste pentru mine, care l-a adus înapoi pe soțul meu. Vraja pe care a făcut-o a funcționat rapid. În câteva săptămâni, soțul meu, care m-a părăsit de ani de zile, a început să mă sune și să mă roage să-l iert pentru tot greșeala. Doar partajați acest lucru aici, astfel încât și dvs. să puteți contacta DR WALE dacă aveți probleme de căsătorie sau de relație. WhatsApp/Viber lui: +2347054019402 E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau doar să-mi împărtășesc recenzia despre puternicul vrăjitor DR WALE, soțul meu a cerut divorțul după nouă ani buni de căsnicie. Mi-a fost greu și pentru copii. Am făcut tot ce am putut pentru a-mi salva căsnicia și familia, dar toți au eșuat până când am primit un prieten. de-al meu mi-a spus despre munca minunată a lui DR WALE. L-am contactat și m-a asigurat că în câteva săptămâni totul va fi bine, într-adevăr, în câteva săptămâni, spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu s-a întors acasă și a plecat în genunchi și plângea rugându-mă pentru iertare Sunt atât de fericit acum, mulțumesc mult DR WALE, Un mesaj pentru el astăzi îți poate schimba viața în bine. WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Salutare prieteni, sunt Aina și nu am crezut niciodată în nimic supranatural, dar un om puternic numit Dr Ajayi m-a făcut să am o altă viziune asupra vieții. L-am întâlnit pe omul puternic Dr Ajayi online, când treceam prin dureri emoționale, pentru că iubitul meu de 4 ani m-a părăsit pentru o altă femeie fără ca noi să avem vreo neînțelegere. I-am explicat situația mea puternicului Dr Ajayi și m-a făcut să înțeleg că ceea ce se întâmplă nu este firesc și mi-a spus pașii de urmat pentru a-mi recâștiga iubitul, i-am urmat instrucțiunile și după 2 zile iubitul meu care m-a părăsit de 8 luni. deblochează-mă de pe platforma lui de socializare și m-a contactat că se întoarce acasă și ar trebui să-l iert. de atunci, viața mea amoroasă a fost minunată. Îți mulțumesc Dr. Ajayi pentru că m-ai făcut să cred în supranatural, dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă, Dr Ajayi este 100 SIGUR. contactați-l pe e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Viber / Whatsapp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu și soția mea am avut o neînțelegere care a dus la o luptă uriașă și ea a plecat de acasă și s-a întors la casa tatălui ei. Mi-am lăsat emoțiile să aibă tot ce e mai bun din mine și am rămas permanent departe de ea. Lucrurile s-au înrăutățit când a început să se vadă cu un alt bărbat și nu am știut niciodată despre asta. Am încercat să rezolv problema și să o fac să se întoarcă acasă și nu s-a mai întors niciodată. Am aflat mai târziu tot ce s-a întâmplat și am decis să caut ajutor pentru a-mi remedia căsătoria cu ea, ceea ce m-a făcut să contactez Dr. Isikolo. Așa cum era de așteptat, a lucrat pentru mine și problema a fost rezolvată și m-am reunit cu soția mea. S-a întors acasă imediat după 48 de ore, așa cum a promis dr. Isikolo. Îi sunt mereu îndatorat pentru că a rezolvat problema pe care am avut-o în căsnicia mea. Vă rugăm să-l contactați pentru ajutor rapid și urgent, trimiteți-i un e-mail prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-i la: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Monica Ramirez, o scriitoare uimitoare de spionaj și thriller!

Monica Ramirez este una din cele mai apreciate scriitoare de literatură de spionaj și thriller din țară. Fără ezitare, Monica și-a arătat disponibilitatea de a accepta un dialog deschis cu noi și a răspuns întrebărilor indiferent de natura lor. Monica Ramirez (n. 6 iulie 1970) a locuit în SUA, unde a publicat nouă romane. Bucureşteancă, absolventă a Belford University din California, cu o diplomă de Creative Writing, membră a EWA – Espionage Writers of America, și a Romanian Crime Writers Club, a debutat în România cu Asasin La Feminin, primul volum tradus în limba română din seria de spionaj/romance Alina Marinescu, apărut la editura Blue Ink Waters Press din America în ordinea care urmează: The Unwilling Assassin, Whispered Identities, Balance of Power, Beyond Smoke and Shadows, Abyss, Requiem for an Assasin. Editura Boson Books i-a publicat cele două romane istorice de dragoste, Intimate Strangers Affair și Kit Black, precum și thriller-ul Blackout. Au mai apărut în Rom

"Poveste dintr-o sticlă de parfum" de Adrian Petru Stepan

Editura Lebăda Neagră Pagini: 189 Aș putea număra pe degetele de la o mână cărțile care mi-au înmuiat sufletul atât de tare, încât să-mi umezească ochii, iar romanul al lui Adrian este unul dintre ele. Deși este unul de o dimensiune redusă, exact cât o esență de parfum de calitate ce îți face sufletul sa vibreze, romanul a adus o nouă premieră în viața mea din ultimii zece ani. A reușit să mă facă să recitesc întrega poveste la un interval scurt de timp. Firescul se desprinde din stilul acestui autor, iar cuvintele sunt atât de armonioase și frumos îmbinate, că îi dau un farmec aparte, nespus de liniștitor pentru suflet.  Un balsam frumos din tinerețea fiecăruia dintre noi sau un îndemn la aprofundarea unei realități de a cărei valoare nu ești conștient, în general, decât doar după mult timp. "Poveste dintr-o sticlă de parfum" aduce cu sine nostalgia unei tinereți pierdute, o poveste magică de iubire, așa cum este prima iubire din viața unui om, petrecută într-o atmosferă dom

"Vodcă roșie - O dușcă de necurat" de Bogdan Piticariu

  Editura Lebăda Neagră Pagini: 124 Șase povești horror, insolite și frumos concepute, plasate undeva în era comunistă menite nu neapărat să te sperie în așa măsură încât să nu dormi noaptea, ci mai degrabă să îți stârnească zâmbet, m-au fermecat și m-au făcut să citesc cu poftă fiecare narațiune în parte într-un timp foarte scurt. Fiecare poveste luată în parte e o experiență unică ce se inspiră din legende urbane-rurale care au circulat în epoca nu demult apusă a comunismului, în care sărăcia și opreliștile de tot felul, au dus la alternative mai mult sau mai puțin potrivite cu sănătatea mentală și fizică a oamenilor. Vodca roșie este un  substituent pentru băutura dispărută din magazine cu care minerii au inlocuit-o cu un solvent industrial de abataj cu efecte devastatoare. Păluga, o ființă supranaturală își face apariția în comunitate, iar moartea își râde de oameni. Într-o altă poveste, lipsa alimentelor de la un aprozar îl face pe responsabilul de magazin să improvizeze, iar moar