Treceți la conținutul principal

Lanțul adicției de Daniela Bortea

 








Pagini: 326

Editura: Creator


Mi-a făcut o deosebită plăcere să citesc acest roman care nu are pretenții de la autoare de a fi deosebit, și totuși... Veți avea o surpriză! Veți medita mult pe marginea lui, pentru că toți avem câteva zale dintr-un lanț al adicției. Suntem dependenți de iubire, iar asta implică suferință mai ales când cei dragi au o problemă. Nu de... matematică!🤣

De ce adicție?! 

Nu vreau sa vorbesc doar despre dependența de droguri sau alcool care  macină viața celor care sunt prinși în aceste mreje autodistuctive, ci și despre cei care sunt legați sufletește de aceștia. Familia, prietenii, iubiții victimelor, sunt la rândul lor înlănțuiți într-o suferință continuă și implicit devin victime care se automutilează de vinovăția închipuită a celor aflați în această situație.

Acest roman dezbate această temă dureroasă și provoacă un disconfort necesar pentru a înțelege realitatea. 

Oricând se poate întâmpla ca cineva drag sa cadă într-o astfel de patimă, iar acest roman te pregătește pentru o astfel de situație. Devii martorul unui caz particular de adicție, iar personajul principal, Joanna, trece prin stări contradictorii când se confruntă cu dependența de droguri a iubitului sau de alcool a tatălui. Totul este dificil și provoacă răni extrem de adânci.

Romanul se citește repede, nu are foarte multe descrieri sau înflorituri stilistice, însă emană viață, iar asta este mai important decât orice pentru că atinge sufletul cititorului prin drama pe care o conține.

"Chiar și cea mai frumoasă zi din viața ta se poate transforma subit în cea mai urâtă." aceste cuvinte mi-au atras atenția la debutul romanului, când Joanna, fetita de 10 ani din Polonia află că după ce își sărbătorește ziua de naștere, bunica ei, singurul sprijin afectiv din familie, urmează să plece pentru o perioadă necunoscută din sânul familiei. Tatăl, are probleme cu alcoolul, iar mama se ascunde în spatele unei măști, și nu își recunoaște suferința provocată de violența soțului. Rar își poate arăta afecțiunea pentru copii, astfel că bunica este îngerul familiei.

Bunica nu pleacă fără a-i oferi Joannei cadou un jurnal care o va ghida, atât cât va fi necesar până la maturitate.

Romanul urmărește viața tinerei fete care termină școala, apoi ajunge la liceu. Aici își face noi prieteni, cunoaște fioriul erotic adolescentin, experimentează alcoolul, și când se așteaptă mai puțin, primește din partea vieții nelipsita lovitură a dezamăgirii... Fir-ar sa fie de destin!😁

Când împlinește 18 ani bunica ii da drept cadou pe lângă o sumă de bani și câteva sfaturi care mi s-au părut extrem de profunde prin chiar simplitatea lor:

" Să știi că frumusețea nu constă în machiaj, păr vopsit și aranjat și, cu atât mai puțin, în haine frumoase pe care le purtați voi, tinerii, în ziua de azi. Să nu uiți niciodată că frumusețea este ceea ce vine din interior, frumusețea sufletului ți se oglindește în adâncimea ochilor și acolo stă ascunsă adevărata valoare a unui om! Dacă nu îi poți citi frumusețea în ochi, să nu te lași păcălită, oricât de frumos i-ar fi exteriorul."

Apoi o previne cu privire la dragoste:

" Iubirea schimbă totul! Vei vedea tu singură diferența și, cu siguranță, vei face greșeli, dar oricât de departe vei merge cu ele, să nu uiți să te întorci mereu la tine, să repari și să nu îți fie teamă să o iei de la capăt, chiar dacă va fi nevoie să o faci de zeci de ori."

Chiar în ziua petrecerii în calea ei apare dragostea care vine așa cum vine ea, frumos, simplu și cu multă magie, și rupe realitatea pe care o știa...

Mai multe nu vreau sa va spun, pentru că e frumoasă povestea!

Mi-a plăcut să o cunosc pe Joanna care își impune să iasă din situațiile dificile, încearcă să se adapteze, și să influențeze destinul, așa că se forțează să vorbească mult și zâmbește, scoate ce e mai frumos din oameni, își impune să fie fericita. " Dacă râd, o să creadă creierul meu că sunt fericită. O să mă prefac că sunt fericită până o să mă conving și eu, și cei din jurul meu. Mai bine să râd degeaba decât să plâng."

Când iubitul ei se confruntă cu dependența de droguri, o putem urmări pe Joanna cum se manifestă și ce soluție găsește pentru a rezolva situația...

Am citit acest roman cu senzația că multe din elementele povestite sunt reale, așa că am fost absorbit... Am suferit, am zâmbit am adorat acest roman, și totuși mi-ar fi plăcut ca personajul principal sa fie român, iar povestea sa se petreacă într-un oraș din România... 🙂

Recomand cu plăcere această poveste care ar putea fi un ghid pentru cei care au printre cunoscuți, toxicomani sau alcoolici. Este un roman care trebuie citit!

Consider că autoarea are un talent remarcabil și că vom mai auzi cu siguranță de ea, mai ales că aștept cu nerăbdare volumul doi...🙂

Nu pot încheia această prezentare fără să vă spun că romanul are o grafică extraordinară, și nu vorbesc aici doar despre copertă! Fiecare capitol beneficiază de un desen sugestiv extrem de atractiv!


Comentarii

  1. Viața vine cu experiențe diferite. Nu știu ce experiență aveți, dar aceasta este mărturia mea scurtă, sunt fericit să scriu asta pentru că am din nou pace în căsnicia mea și totul datorită unui om grozav numit Dr Ogun Omo, el este un puternic vrăjitor care ajută la concilierea disputei dintre mine și soțul meu cu o vrajă de dragoste, soțul meu a plecat de acasă și locuiește cu o altă femeie timp de 7 luni fără să aibă grijă de mine și de fiica noastră de 4 ani, financiar sunt bine dar am nevoie de îngrijirea blândă a un bărbat, îl implor să se întoarcă acasă de mai multe ori, dar nimic nu iese, chiar i-am rugat-o pe sora lui mai mare să mă ajute să-l implore, ceea ce nu a mers. Așa că într-o zi am citit o mărturie a unei femei care a descris modul în care doctorul Ogun Omo a ajutat-o ​​să-și oprească soțul să divorțeze de ea cu o vrajă de dragoste, așa că i-am luat legătura și i-am explicat problemele mele, el mi-a spus ce este necesar pentru vraja de dragoste. și am făcut-o, după 48 de ore, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, așa că așa a fost salvat căsnicia mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, nu ezitați să-l contactați pe e-mailul său: ogunomospellcaster@gmail.com pentru orice problemă care vă deranjează inima și le va rezolva pentru dvs.

    RăspundețiȘtergere
  2. MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
    Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
    { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +2349046229159
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  3. Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
    1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
    2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
    3. Vindecă tot felul de boli umane.
    4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
    5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
    6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
    7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
    Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. SERVICII PRESTATATE DE DR. WALE
    (1) Dacă îți dorești fostul înapoi.
    (2) Pentru a vindeca HIV/SIDA sau boli asociate
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei ca femeile/bărbații să alerge după tine.
    (5) Dacă vrei un copil.
    (6) Sunteți antreprenor și doriți să câștigați un contract
    (7) Vrei să-ți lege soțul/soția să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de ajutor spiritual.
    (9) Ați fost înșelat și doriți să recuperați banii pierduti.
    (10) Opriți divorțul
    (11) Ritualul de invocare a banilor
    (12) Pentru a verifica dacă iubitul tău online este real
    (13) Pentru a verifica dacă împrumutul dvs. online este real
    (14) A fi foarte strălucitor
    (15) Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă bun
    (16) Dacă ești bătrân și vrei să arăți tânăr
    (17) Dacă vrei să fii liber de amenințările cu moartea
    Si multe altele..
    Contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Funcționează cu adevărat, nu pot să cred că DR WALE este un adevărat vrăjitor de dragoste.
    Tocmai mi-am recăpătat soțul cu ajutorul adevăratului vrăjitor de dragoste DR WALE. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, au fost doar trei ani de căsnicie. Cel mai dureros lucru este că am fost însărcinată cu al doilea copil. L-am vrut înapoi. Am făcut tot ce era la îndemâna mea să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, mi-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o aveam pentru el, l-am implorat cu tot, am făcut promisiuni, dar a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi, nu aveam de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj vrăjitorului numit DR WALE și m-a asigurat că nu este nicio problemă și că totul va fi bine în câteva săptămâni. A făcut vraja și, în mod surprinzător, după câteva săptămâni mai târziu, soțul meu m-a sunat. Am fost atât de surprins că am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, că a vrut să mă întorc la el. A mai spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el, așa am început să trăim din nou fericiți împreună. multumesc lui DR WALE. dacă ești aici și iubitul tău te refuză sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum DR WALE pentru ajutor. Aici contactul lui. WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Îl apreciez foarte mult pe DR WALE, puternicul vrăjitor care m-a ajutat să fac o vrajă puternică de dragoste care l-a adus pe fostul meu soț în câteva săptămâni după ce i-a oferit toate detaliile pe care le-a cerut de la mine și după ce a făcut vraja fostul meu soț s-a întors să-și ceară scuze. că ar trebui să-l accept și acest lucru nu se va mai întâmpla, de mult timp, dar de când l-am întâlnit pe acest vrăjitor online, povestea mea s-a schimbat pentru bine, contactați-l prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU e-mail drwalespellhome@gmail.com Toate mulțumim lui DR WALE pentru munca buna...

    RăspundețiȘtergere
  9. UN MARE VORGITOR CARE M-A AJUTAT să-mi aduc înapoi fostul meu iubit
    Ce vrăjitor minunat și simplu care mi-a readus bucurie și fericire în viața mea!!! Dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc lui DR WALE pentru munca grozavă pe care a făcut-o în viața mea, El a adus fericirea înapoi în viața mea, n-am crezut niciodată în vrăjitorii până când viața mea s-a prăbușit când iubit de șase ani a decis să renunțe aproape când doream să ne căsătorim. Am avut o astfel de cădere emoțională, în măsura în care nu am putut face nimic rezonabil din nou, după trei luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte la un vrăjitor online numit DR WALE, mă prezint lui DR WALE, un adevărat vrăjitor. . În mai puțin de o săptămână am văzut minuni, iubitul meu s-a întors la mine și viața mea s-a întors exact ca un puzzle finalizat, iar după o lună ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine pentru că am crezut că am pierdut. el pentru totdeauna. Vă mulțumesc, DR WALE, pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea și rezultatele rapide și precise. DR WALE contact WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Ilgus metus palaikęs santykius su buvusiuoju, jis išsiskyrė su manimi, aš padariau viską, kad jį sugrąžinčiau, bet viskas buvo veltui, labai norėjau jį susigrąžinti dėl meilės jam, maldavau jo viskas, aš žadėjau, bet jis atsisakė. Nuėjau pas draugę ir paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji pasiūlė man susisiekti su daktaru Veliu, kuris jai tuo metu padėjo. Taip aš WhatsApp telefonu +2347054019402 Dr Wale, burtininkas, viską jam paaiškinau ir papasakojau, kaip karts nuo karto sutrinka mano protas. ir jis man pasakė, kad nėra jokių problemų, kad viskas bus gerai prieš keturias dienas, jis man pasakė, kad mano buvęs sugrįš pas mane per kelias dienas, jis užkalbėjo ir liepė man laikytis jo man duotų nurodymų, todėl aš padariau. ir vykdė visus jo man duotus nurodymus. Keista, kad antrą dieną tai buvo maždaug vakaro metas. Man paskambino mano buvęs, aš taip nustebau, atsiliepiau į skambutį ir jis tik pasakė, kad labai gailisi dėl visko, kas atsitiko, kad nori, kad grįžčiau pas jį, kad jis mane taip myli. Buvau tokia laiminga ir nuėjau pas jį, taip mes vėl pradėjome laimingai gyventi. Nuo tada pažadėjau, kad visiems pažįstamiems, turintiems problemų dėl santykių, aš padėsiu tokiam žmogui, nukreipdamas jį į vienintelį tikrą ir galingą burtų svaidytoją, padėjusį man išspręsti mano problemą. Jo WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA el. paštas: drwalespellhome@gmail.com
    jei jums reikia jo pagalbos jūsų santykiuose ar kitu atveju.
    1) Meilės burtai
    2) Prarasti meilės burtai
    3) Sustabdykite skyrybų burtus
    4) Santuokos burtai
    5) Nėštumo burtai
    6) Išsiskyrimo burtai
    7) Mirties burtai
    8.) Norite būti paaukštintas savo biure.
    9) nori patenkinti savo meilužį
    10) Loterija

    RăspundețiȘtergere
  11. După ce am fost în relație cu fostul meu ani de zile, S-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, mi-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. Am fost la o prietenă și i-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a sugerat să-l contactez pe Dr. Wale, care a ajutat-o în timpul ei. Așa am făcut WhatsApp pe +2347054019402 Dr Wale, vrăjitorul, i-am explicat totul și i-am spus că mintea mea este deranjată din când în când. și mi-a spus că nu este nicio problemă, că totul va fi bine înainte de patru zile, mi-a spus că fostul meu se va întoarce la mine în câteva zile, a făcut vraja și mi-a spus să urmez instrucțiunile pe care mi le-a dat și mie, așa că am făcut-o. și a urmat toate instrucțiunile pe care mi le-a dat. În mod surprinzător, în a doua zi, era în jurul serii. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el, așa am început să trăim din nou fericiți împreună. De atunci, mi-am promis că oricui cunosc care are o problemă de relație, aș fi de ajutor acestei persoane, trimițându-l la singurul vrăjitor real și puternic care m-a ajutat cu propria mea problemă. WhatsApp/Viber lui: +2347054019402 SAU e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    dacă ai nevoie de ajutorul lui în relația ta sau în orice alt Caz.
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Opriți vrăjile de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de sarcină
    6) Vrăji de despărțire
    7) Vraja morții
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    10) Loteria

    RăspundețiȘtergere
  12. Este un privilegiu să împărtășesc lumii această mărturie miraculoasă. Soțul meu a divorțat de mine Cu cincisprezece luni în urmă și am fost plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac să rezolv problemele cu soțul meu. Am căutat ajutor pe internet despre cum aș putea obține ajutor în căsnicia mea și am descoperit mărturisitori grozavi despre DR WALE, care a fost progresist cu vrăjile sale. Am luat legătura cu el și iată, DR WALE, mi-a spus că îmi va pregăti o vrajă care să-mi aducă înapoi soțul. Eram sceptic, dar nu aveam altă opțiune decât să lucrez cu el. După ce am lucrat cu DR WALE, câteva zile mai târziu, soțul meu m-a sunat că se întoarce acasă și din acea zi și până în acest moment, trăim în pace. S-a întors acum cu multă dragoste și grijă. Astăzi sunt bucuros să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce iubiți înapoi și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca să fii cu bărbatul pe care-l iubești. Îl voi recomanda cu căldură pe DR WALE oricărei persoane care are nevoie de ajutor. Dacă aveți vreo problemă, contactați-l pe DR WALE, vă ofer 100% garanție că vă va ajuta!!. WhatsApp/Viber/Telegramă: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt atât de incitantă să scriu acest articol pentru a-i lăsa pe oameni să caute ajutor în orice despărțire a căsătoriei și a unei relații, DR WALE mi-a adus înapoi fostul meu iubit, Mulțumesc DR WALE că ai ajutat atât de multe situații relaționale ca a mea să fie restabilite, am fost cu durere până în ziua în care mătușa mea mi-a prezentat-o pe DR WALE în care și-a revenit soțul cu ajutorul lui DR WALE. Așa că i-am trimis un mesaj WhatsApp spunându-i despre problema mea cum m-a părăsit iubitul meu și m-a înșelat din cauza șefa ei la serviciu, plâng toată ziua și noaptea, dar DR WALE mi-a spus că iubitul meu se va întoarce la mine în câteva săptămâni și tot ce mi-a cerut să fac a doua zi a fost ca un vis când mi-a trimis mesaj și mi-a spus Vă rog să mă iertați și să mă acceptați înapoi exact ceea ce mi-am dorit, sunt atât de fericit acum că suntem din nou împreună. pentru că nu am crezut niciodată că fostul meu iubit se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume DR WALE. dacă te-ai despărțit de fostul iubit sau soțul tău te-a părăsit și s-a mutat la o altă femeie, vrei să rămâi însărcinată, nu te mai simți trist, contactează: WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi marelui vrăjitor DR WALE pentru că mi-a adus înapoi dragul soț. Când soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie, trăiam în dureri pentru că îl iubesc atât de mult, nu știam ce să fac, de fapt am fost confuz până când am întâlnit o prietenă de-a mea pe nume Ella și cu mine. i-a spus prin ce trec, apoi mi-a spus să nu-mi fac griji că și ea a trecut prin aceeași problemă, dar în cazul ei a fost iubitul, apoi m-a dus la un spiritist, un vrăjitor, pe nume DR WALE, care a ajutat-o. înapoi pe iubitul ei, Când l-am contactat pe DR WALE pe WhatsApp +2347054019402, i-am spus problemele mele, după aceea, mi-a spus ce să fac și mi-a spus după ce am făcut ce mi-a spus, după câteva săptămâni soțul meu va veni să se târască pe genunchii lui rugându-mă să-l iert. După câteva săptămâni a venit soțul meu și a început să mă roage, nu m-am așteptat să se întâmple așa de curând, am bătut la ușă, când am deschis ușa, spre cea mai mare surpriză, l-am văzut pe soțul meu în genunchi rugându-mă și pe mine și pe noștri. copiii să-l ierte.
    De asemenea, vindecă tot felul de boli, inclusiv pe cea enumerată mai jos,
    1. HIV/SIDA.
    2. HERPES 1/2.
    3. CANCER.
    4. ALS (boala lui Lou Gehrig).
    5. Hepatita B.
    6. HIPERTENSIUNEA.
    7. NUMĂR scazut de spermatozoizi.
    8. ASTMB.
    9. PROBLEMA VIRGINIA.
    10. DIAREE.
    11. GRAND.
    12. herpes rece.
    13. AVC.

    Și a făcut și următoarele vrăji,

    1. vrei o căsnicie bună,
    2. ești politician și ai nevoie de protecție,
    3. ai nevoie de o vrajă de dragoste,
    4. vrei să fii un bărbat sau o femeie bogată,
    5. vrei ca partenerul tău să te iubească,
    6. Cauți soție sau soț,
    7. vrei să lucrezi cu o viză în orice țară la alegere,
    8. ești un om de afaceri sau o femeie și vrei ca afacerea ta să se miște,
    9. vrei ca șeful tău să te iubească,
    10. vrei ca sotul sau sotia ta sa te inchine,
    11 Ai nevoie de un loc de muncă,
    12 Ai nevoie de promovare în locul tău de muncă,
    Oricine are problemele enumerate mai sus ar trebui să contacteze DR WALE, marele vrăjitor. Contactați-l prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Viața mea s-a întors!!! După nouă ani de căsnicie întreruptă, soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi gemeni ai noștri. Am simțit că viața mea era pe cale să se sfârșească, aproape m-am sinucis, am fost emoționat foarte mult timp. Datorită unui vrăjitor numit DR WALE, pe care l-am întâlnit online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, căutam un vrăjitor bun care să-mi rezolve problemele. Am dat peste o mulțime de mărturii despre acest vrăjitor special. Unii oameni au mărturisit că și-a adus fostul iubit înapoi, alții au mărturisit că restaurează uterul, vindecă cancerul și alte boli, unii au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și așa mai departe. Am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Sofia, ea a mărturisit despre modul în care DR WALE și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de o săptămână și a inversat efectul cancerului băieților lor, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a renunțat la DR WALE „WhatsApp: +2347054019402. După ce am citit toate acestea, am decis să discut cu DR WALE. L-am contactat prin WhatsApp: +2347054019402 și i-am explicat problema mea. În doar câteva săptămâni, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți decât înainte. DR WALE este cu adevărat un om talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat... Dacă ai o problemă și cauți un vrăjitor real și autentic care să îți rezolve toate problemele. Încercați DR WALE oricând, acesta este răspunsul la problemele dvs. Iată contactul lui: WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună ziua, deoarece vrei să citești asta, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este un om spiritual puternic, numit DR WALE, pe care l-am întâlnit citind un articol online, ai probleme în relația ta și doriți o soluție de durată sau aveți probleme legate de sănătate DR WALE vă va uimi cu marele său puternic contact, contactându-l pe Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com El mă ajută cu o vrajă care l-a adus pe soțul meu acasă, după zece luni de despărțire, este capabil și să pregătească ierburi pentru orice fel de boală.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai o neînțelegere cu iubitul tău care a dus la despărțire și ai încercat să te împaci cu el sau ea, dar el/ea nu îți dă un răspuns pozitiv și simți că ceva nu merge bine în relația ta și ai nevoie de o soluție rapidă , contactează DR WALE astăzi și asigură-te ca viața ta amoroasă să revină în bine cu fostul tău, DR WALE m-a ajutat să refac pacea în casa mea, deoarece soțul meu m-a părăsit timp de zece luni și a trăit cu o altă femeie și nu a vrut niciodată să fac. întoarce-te acasă, dar cu ajutorul vrăjitorului DR WALE s-a întors acasă după o săptămână după ce DR WALE a făcut o vrajă puternică de restaurare. Deci, dacă aveți nevoie de o soluție rapidă în relația sau căsătoria dvs. cu ajutorul unui vrăjitor, contactați: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau E.Mail: drwalespellhome@gmail.com

    El poate efectua și următoarea vrajă de mai jos
    1. Vraja de loterie
    2 Vraja de noroc
    3. Vrăjiți pentru a câștiga cazul în instanță
    4. vrajă de sarcină
    etc..

    RăspundețiȘtergere
  18. Am strigat familiei soțului meu să ne salveze căsnicia, măcar de dragul copiilor noștri. El este păcălit doar că și-a părăsit familia pentru o fată de la universitate, sunt atât de deprimat pe punctul de a mă sinucide, dar când mă uit la fiul meu de șapte ani, pur și simplu nu mai pot. Cu câteva zile în urmă mi s-a spus că au plecat în Bahamas în vacanță, când încă își plătește pensia pentru copii, mi-am vândut mașina doar pentru a continua să plătesc ipoteca. Am dat totul copiilor mei și am plecat cu absolut nimic în afară de respirația mea. Sora mea a văzut starea mea când a venit să-și vadă nepoatele și nepotul, m-a forțat să-l contactez pe DR WALE pe WhatsApp: +23457054019402, Din acel moment l-am contactat pe DR WALE, viața mea s-a schimbat. ghici ce? Am mașina înapoi, soțul meu s-a întors acasă și a lăsat-o singură pe târfa proastă. N-am văzut nimic care să funcționeze atât de repede în cei 53 de ani din viața mea. Soțul meu mi-a dat mașina lui și m-a condus la tribunal ieri pentru a ne reînnoi jurământul. Sunt atât de fericit că căsnicia mea funcționează din nou și că lucrurile au revenit la normal în doar câteva săptămâni. Soțul meu m-a contactat imediat DR WALE A terminat vraja. A fost instantaneu. Sunt încă șocată și aștept să văd cât va dura asta. Dar deocamdată se simte ca în rai, pentru că soțul meu este chiar înăuntru cu mine, așa cum ne-am întâlnit prima dată când am fost de acord să mă căsătoresc cu el. Doctorul dragostei a spus că este pentru totdeauna. Voi continua să depun mărturie dacă asta va fi pentru totdeauna așa cum a garantat. Du-te acum, adu-ți iubitul înapoi......WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Întotdeauna mi-am dorit să nu pot trăi din cec cu cec sau să am vreo datorie. Am lucrat în contabilitate vreo 20 de ani și abia am reușit să fac rost de bani. Mi s-a părut că de fiecare dată când mă mutam în companie și primeam o mărire de salariu, cheltuielile mele de trai vor crește semnificativ și nu am reușit niciodată să merg înainte. vrăji de loterie. Apoi, într-o zi, cel mai bun prieten al meu mi-a spus adevărul despre ce a făcut când soția lui l-a părăsit. El a făcut o vrajă de dragoste și ea a oprit procedura de divorț și s-au întors împreună. Când mi-a spus asta, am întrebat pe cine a folosit și mi-a dat contactul lor WhatsApp. +2347054019402 și am contactat imediat DR WALE pentru ajutor. Am văzut că au oferit diferite tipuri de vrăji de bani pentru a ajuta la câștigarea la loterie. Am fost imediat intrigat. Întotdeauna am simțit că voi câștiga la loterie cândva. Am avut vraja de loterie cu jackpot și am așteptat câștigul meu. Mi s-a spus să joc la loterie în fiecare săptămână și am făcut ce mi sa spus. Am jucat oricum la loto în fiecare săptămână, așa că nu s-a schimbat nimic. În aproximativ două săptămâni s-a întâmplat. Am câștigat 100.000 de dolari!! Nu pot sa cred! Nu au fost suficienți bani ca să mă pensionez imediat, dar i-am investit bine și mi-a permis să merg la muncă cu normă parțială și mă va ajuta să mă pensionez mult mai devreme. Sunt veșnic recunoscător că l-am găsit pe DR WALE. Îl puteți contacta prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Soția mea suferă de cancer tiroidian, care s-a confirmat că este stadiul patru, doctorul mi-a spus că nu putea face nimic, deoarece ea nu răspundea la tratament, dar un prieten de-al meu a venit în ajutorul nostru comandând acest ulei de canabis de la DR. WALE despre care a spus că a ajutat unii pacienți să lupte împotriva cancerului de diferite tipuri, așa că am decis să îi dăm o șansă, până acum soția mea se îmbunătățește foarte bine și în prezent poate să se plimbe prin casă singură. Am simțit că este necesar să le permit altora care suferă de această boală acută că, odată ce ai un ulei bun de canabis, acesta poate oferi cu adevărat o a doua șansă de a trăi. întâmplător, dacă se întâmplă să aveți nevoie de acest ulei de canabis, puteți contacta DR WALE care mi-a furnizat mie și soției mele acest WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    EL REPARA URMĂTOARELE PROBLEME TUTUROR
    PRIN GLOBUL PE:
    1. Să-ți recuperezi iubitul sau soțul
    2. Spiritual antiglonț
    3. Loterie
    4. Vraja de bani
    5. Vrajă de viață lungă
    6. Vraja de prosperitate
    7. Vraja de protecție
    8. Obțineți un loc de muncă
    9. A deveni un manager vrajă
    10. Obțineți un împrumut uriaș fără să plătiți niciun comision
    11. Recuperarea banilor de escrocherie
    12. Vraja copilului
    13. Vrajă de sarcină
    14. Vraja de libertate
    15. Vraja de dragoste
    16, vraja de dispariție
    17. Vrajă umană invizibilă
    18. Succes sau trece vraja
    19. Vraja căsătoriei
    20. Vrajă răzbunătoare
    21. Vraja de popularitate
    22. Vraja uciderii
    23. Vraja cancerului
    24. Vraja puterii supranaturale
    25. Vraja de nebunie
    26. Vrajă de împrumut gratuit pentru casă
    27. Vraja de producție de filme și film
    28. Vraja HIV/SIDA
    29. Vrajă de tuberculoză
    30. Pierde in greutate si vraja corpului

    RăspundețiȘtergere
  21. Aveam probleme serioase în relația cu iubitul meu și asta l-a determinat să se mute în apartamentul prietenului său. Totul s-a înrăutățit pentru că a început să meargă frecvent în baruri și cluburi de striptease cu prietenul său, să se îmbată și să leșine. Mă amenință mereu la telefon ori de câte ori îl sun din cauza tuturor sfaturilor proaste pe care i-a dat prietenul lui. Îl iubesc foarte mult și ne întâlnim de cinci ani, ceea ce ne-a dat o fiică frumoasă. De asemenea, pierdusem o mulțime de bani pe terapeuți până când am fost prezentată pe DR WALE de către un prieten pe care l-a ajutat să se căsătorească cu iubitul ei din copilărie; asta mi-a dat încredere totală și putere să-l recuperez. Am făcut tot ce mi-a cerut și într-o săptămână iubitul meu m-a sunat și s-a repezit acasă, lucrurile s-au schimbat emoțional între noi. Are o slujbă și a încetat să bea și să-și păstreze prieteni irelevanți. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil pentru că îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe DR WALE. De aceea am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumirile sunt către DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos sunt detalii DR WALE.WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com în situația în care suferiți o rupere la inimă și vă asigur că, deoarece mi-a făcut-o pe a mea, cu siguranță vă va ajuta și pe dvs.

    RăspundețiȘtergere
  22. Soția mea s-a întors!!!
    Am avut o problemă cu soția mea în urmă cu șase luni, ceea ce ne-a determinat să ne despărțim. Când s-a despărțit de mine, nu mai eram eu însămi, mă simțeam atât de goală în interior. Până când o prietenă de-a mea mi-a spus despre un vrăjitor care a ajutat și în aceeași problemă, pe care a găsit-o pe o pagină Web. i-am scris vrăjitorul pe WhatsApp și i-am spus problema mea și am făcut ceea ce mi-a cerut pe scurt Ca să scurtez povestea lungă, înainte să știu ce se întâmplă, nu până la o săptămână soția mea mi-a trimis mesaj și a spus că vrea să se întoarcă și așa s-a întors la mine și mi-a spus că îi pare rău de ceea ce s-a întâmplat, acum îmi spune de fiecare dată și în fiecare zi că mă iubește și îi lipsește. Sunt atât de recunoscător acestui mare vrăjitor DR WALE și nu voi înceta să-i public numele pe Internet doar pentru munca bună pe care a făcut-o. Dacă aveți nevoie de ajutor, îl puteți contacta pe acest om grozav, el vă va ajuta în orice mod doriți, îi puteți trimite un e-mail la WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Monica Ramirez, o scriitoare uimitoare de spionaj și thriller!

Monica Ramirez este una din cele mai apreciate scriitoare de literatură de spionaj și thriller din țară. Fără ezitare, Monica și-a arătat disponibilitatea de a accepta un dialog deschis cu noi și a răspuns întrebărilor indiferent de natura lor. Monica Ramirez (n. 6 iulie 1970) a locuit în SUA, unde a publicat nouă romane. Bucureşteancă, absolventă a Belford University din California, cu o diplomă de Creative Writing, membră a EWA – Espionage Writers of America, și a Romanian Crime Writers Club, a debutat în România cu Asasin La Feminin, primul volum tradus în limba română din seria de spionaj/romance Alina Marinescu, apărut la editura Blue Ink Waters Press din America în ordinea care urmează: The Unwilling Assassin, Whispered Identities, Balance of Power, Beyond Smoke and Shadows, Abyss, Requiem for an Assasin. Editura Boson Books i-a publicat cele două romane istorice de dragoste, Intimate Strangers Affair și Kit Black, precum și thriller-ul Blackout. Au mai apărut în Rom

"Poveste dintr-o sticlă de parfum" de Adrian Petru Stepan

Editura Lebăda Neagră Pagini: 189 Aș putea număra pe degetele de la o mână cărțile care mi-au înmuiat sufletul atât de tare, încât să-mi umezească ochii, iar romanul al lui Adrian este unul dintre ele. Deși este unul de o dimensiune redusă, exact cât o esență de parfum de calitate ce îți face sufletul sa vibreze, romanul a adus o nouă premieră în viața mea din ultimii zece ani. A reușit să mă facă să recitesc întrega poveste la un interval scurt de timp. Firescul se desprinde din stilul acestui autor, iar cuvintele sunt atât de armonioase și frumos îmbinate, că îi dau un farmec aparte, nespus de liniștitor pentru suflet.  Un balsam frumos din tinerețea fiecăruia dintre noi sau un îndemn la aprofundarea unei realități de a cărei valoare nu ești conștient, în general, decât doar după mult timp. "Poveste dintr-o sticlă de parfum" aduce cu sine nostalgia unei tinereți pierdute, o poveste magică de iubire, așa cum este prima iubire din viața unui om, petrecută într-o atmosferă dom

"Vodcă roșie - O dușcă de necurat" de Bogdan Piticariu

  Editura Lebăda Neagră Pagini: 124 Șase povești horror, insolite și frumos concepute, plasate undeva în era comunistă menite nu neapărat să te sperie în așa măsură încât să nu dormi noaptea, ci mai degrabă să îți stârnească zâmbet, m-au fermecat și m-au făcut să citesc cu poftă fiecare narațiune în parte într-un timp foarte scurt. Fiecare poveste luată în parte e o experiență unică ce se inspiră din legende urbane-rurale care au circulat în epoca nu demult apusă a comunismului, în care sărăcia și opreliștile de tot felul, au dus la alternative mai mult sau mai puțin potrivite cu sănătatea mentală și fizică a oamenilor. Vodca roșie este un  substituent pentru băutura dispărută din magazine cu care minerii au inlocuit-o cu un solvent industrial de abataj cu efecte devastatoare. Păluga, o ființă supranaturală își face apariția în comunitate, iar moartea își râde de oameni. Într-o altă poveste, lipsa alimentelor de la un aprozar îl face pe responsabilul de magazin să improvizeze, iar moar