Treceți la conținutul principal

"A doua soție" de Kristina Roy




Editura Agape

Pagini 111


Câteodată îmi place să dau o șansă cărților necunoscute și să mă las surprins de ceea ce descopăr. Nu am nici cea mai mică idee despre ce urmează să citesc, însă cu atât mai mare este surpriza când primesc in sufletul meu o carte bună... 

"A doua soție" am crezut că este o carte cu multe dulcegării, erotism în exces, trădați in dragoste și rivali neostoiți, așa ca mă și vedeam că voi scrie ceva amuzant pe seama ei. Abia așteptam să intru cu bocancii in paginile ei, însă nu a fost sa fie de acest gen. Ba pot spune că am fost impresionat de ceea ce am citit și mi-a lăsat o impresie foarte plăcută, iar emoțiile care m-au incercat au fost unice.

Știți de ce am simțit că mi se topește inima citind o astfel de cărticică? Pentru că vorbește despre bunătatea pură, necondiționată și plină de divinitate a unor oameni despre care am auzit că există, dar nu i-am cunoscut. Vorbește despre dăruire și altruism atunci când situația nu este chiar plăcută, iar oamenii reacționează surprinzător și iau decizii, nu spre folosul propriei persoane, ci înspre omul lipsit de speranță sau dorință de viață.

Povestea acestei cărți este construită pe decorul unui basm. Un fermier trecut de prima tinerețe, Martin Mras, rămas văduv și înzestrat cu cinci copii obraznici și neascultători, ia hotărârea de a se recăsători cu tânăra Ilenka. Surprinzătoare hotărârea ei de a-și da acordul, pentru că el nu era un individ deosebit, bogat sau vesel. Ba am putea spune că era opusul a ceea ce ar fi un candidat potrivit pentru însurătoare. Ea acceptă propunerea lui, însă nu pentru el, ci de mila copiilor lui. Și ea trăise o poveste asemănătoare, iar mama vitregă îi făcuse viața un iad și ar fi vrut că niciun copil să nu treacă prin ceea ce a pătimit ea.

Ilenka are un suflet atât de frumos și de curat, încât prin bunătatea ei, in doar câteva secunde reușește să îi cucerească pe copii și îi transformă complet. Reușește fără efort să aducă în viața lui Martin și a întregii comunități o mostră de candoare și simplitate care îi asigură respectul și prietenia lor. Totuși, când întâmplător își regăsește unchiul, realizează că nu e suficient sa fii un om bun in ochii lui Dumnezeu, iar asta o pune pe gânduri... Trebuie sa faci ceva mai mult!

Unchiul vine din ce in ce mai des in casa ei, iar el le vorbește despre ce înseamnă să fii un bun creștin și de aici se creează prin puterea exemplului și a iubirii o mică comunitate...

Bine, credința și vorba uneori nu se potrivește cu fapta, însă Palko Mras, fiul mai mare a lui Martin da un exemplu uimitor de bunătate și iubire... Tulburător!

Chiar dacă această cărticică are doar câteva pagini, surprinde atât de bine ceea ce este mai frumos în viața unui om, ne arătă iubirea ideală și dă speranță! Asta e ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la acest roman. Speranța, credința, iubirea sunt exploatate de mica comunitate creata in jurul Ilenkăi, iar ea trece de la statutul de soție privată de iubirea soțului la cea de adorată... 

Cărticica surprinde realitatea vieții și dă o lecție în care pierderea și suferința sunt gestionate prin prisma credinței în Dumnezeu. Este un suflu de pozitivism și speranță. 

Recomand acest roman deosebit deoarece în aceste vremuri triste avem nevoie de speranță și credință! 


Comentarii

  1. Ai o neînțelegere cu iubitul tău care a dus la despărțire și ai încercat să te împaci cu el sau ea, dar el/ea nu îți dă un răspuns pozitiv și simți că ceva nu merge bine în relația ta și ai nevoie de o soluție rapidă , contactează Dr. Ajayi astăzi și asigură-te ca viața ta amoroasă să revină în bine cu fostul tău, Dr. Ajayi m-a ajutat să restabilim pacea în casa mea, deoarece soțul meu m-a părăsit timp de un an și a trăit cu o altă femeie și nu a vrut niciodată să fac. întoarce-te acasă, dar cu ajutorul vrăjitorului Dr Ajayi s-a întors acasă după 3 zile după O vrajă puternică de restaurare a fost făcută de Dr Ajayi. Deci, dacă aveți nevoie de o soluție rapidă în relația sau căsnicia dvs. cu ajutorul unui vrăjitor, contactați-l acum pe Dr. Ajayi pe e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Viber / Whatsapp: +2347084887094

    El poate efectua și următoarea vrajă de mai jos
    1. Vraja de loterie
    2 ierburi pentru marirea penisului
    3. Vrăjiți pentru a câștiga cazul în instanță
    4. vrajă de sarcină
    etc..

    RăspundețiȘtergere
  2. Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am găsit o mărturie online, care pare atât de imposibil, modul în care Dr. Robbinson și-a ajutat-o ​​pe doamna Vanessa să-și recupereze soțul după 4 ani de probleme maritale, l-am contactat pe Dr. Robbinson pentru că căsătoria mea are probleme similare cu mărturia pe care o jur online, soțul meu m-a lăsat fără un cuvânt iar Dr Robbinson mi-a promis că în mai puțin de 7 zile soțul meu se va întoarce la mine și am făcut tot ce mi-a cerut și ritualurile necesare, spre cea mai mare surpriză, după 5 zile de contact cu Dr. Robbinson, soțul meu, care refuzase să Vorbește cu mine chiar și la telefon a coborât, la mine acasă mi-a spus că îmi pare foarte rău că te-am făcut să treci prin dureri (acea au fost exact cuvintele lui) acum trăim fericiți împreună, dacă ai probleme conjugale de orice fel. vă va sfătui să-l contactați pentru mărturiile dvs. el vindecă și boli mortale așa cum mi-a spus, dar sunt 100% sănătos și mi-a reparat căsnicia sunt fericită
    Mai jos sunt datele lui de contact
    WhatsApp: + 1 2 2 6 7 7 0 5 7 9 5
    E-mail: Drrobbinsonspiritualhome @ g m a i l c o m

    RăspundețiȘtergere
  4. V-aș spune cu plăcere că am reușit să pun capăt problemei mele cu divorțul și să-mi restabilim căsnicia din nou, nu știu ce s-a întâmplat cu soțul meu că a cerut divorțul, am încercat să-l conving, dar nu m-a ascultat, nu am avut altă opțiune decât să caut ajutor oriunde m-am putut gândi și am ajuns până la a-l contacta pe DR Ajayi și acum mă bucur că i-am cerut ajutorul. Pentru că dacă nu era Dr. Ajayi, nu știu ce s-ar fi întâmplat cu căsnicia mea, pentru că mi-am iubit soțul și nu puteam suporta să-l pierd. Vraja a funcționat ca o magie, soțul meu s-a schimbat și a început să arate dragoste în loc de divorțul pe care îl plănuia. Sunt prea fericit că totul este la locul meu acum. Aș recomanda cu plăcere Dr. Ajayi oricărei persoane care trec prin probleme de căsătorie și doresc să pună capăt. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui vrăjitor autentic, contactați-l pe Dr. Ajayi pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau e-mail:drajayi1990@gmail.com, cred că nu vă va dezamăgi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Căsnicia mea de 8 ani era pe cale să se prăbușească când am citit despre Dr. Ajayi, un vrăjitor puternic care a făcut o vrajă de dragoste pentru mine și asta l-a făcut pe soțul meu să îngenuncheze și să proclame cât de mult mă prețuiește și nu va părăsi niciodată căsătoria, pentru că al Dr. Ajayi casa mea este plină de dragoste acum. Dacă ai dificultăți în căsnicia ta, Dr Ajayi este ultima ta oprire pentru ajutor. Contactați-l pe Whatsapp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Monica Ramirez, o scriitoare uimitoare de spionaj și thriller!

Monica Ramirez este una din cele mai apreciate scriitoare de literatură de spionaj și thriller din țară. Fără ezitare, Monica și-a arătat disponibilitatea de a accepta un dialog deschis cu noi și a răspuns întrebărilor indiferent de natura lor. Monica Ramirez (n. 6 iulie 1970) a locuit în SUA, unde a publicat nouă romane. Bucureşteancă, absolventă a Belford University din California, cu o diplomă de Creative Writing, membră a EWA – Espionage Writers of America, și a Romanian Crime Writers Club, a debutat în România cu Asasin La Feminin, primul volum tradus în limba română din seria de spionaj/romance Alina Marinescu, apărut la editura Blue Ink Waters Press din America în ordinea care urmează: The Unwilling Assassin, Whispered Identities, Balance of Power, Beyond Smoke and Shadows, Abyss, Requiem for an Assasin. Editura Boson Books i-a publicat cele două romane istorice de dragoste, Intimate Strangers Affair și Kit Black, precum și thriller-ul Blackout. Au mai apărut în Rom

"Poveste dintr-o sticlă de parfum" de Adrian Petru Stepan

Editura Lebăda Neagră Pagini: 189 Aș putea număra pe degetele de la o mână cărțile care mi-au înmuiat sufletul atât de tare, încât să-mi umezească ochii, iar romanul al lui Adrian este unul dintre ele. Deși este unul de o dimensiune redusă, exact cât o esență de parfum de calitate ce îți face sufletul sa vibreze, romanul a adus o nouă premieră în viața mea din ultimii zece ani. A reușit să mă facă să recitesc întrega poveste la un interval scurt de timp. Firescul se desprinde din stilul acestui autor, iar cuvintele sunt atât de armonioase și frumos îmbinate, că îi dau un farmec aparte, nespus de liniștitor pentru suflet.  Un balsam frumos din tinerețea fiecăruia dintre noi sau un îndemn la aprofundarea unei realități de a cărei valoare nu ești conștient, în general, decât doar după mult timp. "Poveste dintr-o sticlă de parfum" aduce cu sine nostalgia unei tinereți pierdute, o poveste magică de iubire, așa cum este prima iubire din viața unui om, petrecută într-o atmosferă dom

"Vodcă roșie - O dușcă de necurat" de Bogdan Piticariu

  Editura Lebăda Neagră Pagini: 124 Șase povești horror, insolite și frumos concepute, plasate undeva în era comunistă menite nu neapărat să te sperie în așa măsură încât să nu dormi noaptea, ci mai degrabă să îți stârnească zâmbet, m-au fermecat și m-au făcut să citesc cu poftă fiecare narațiune în parte într-un timp foarte scurt. Fiecare poveste luată în parte e o experiență unică ce se inspiră din legende urbane-rurale care au circulat în epoca nu demult apusă a comunismului, în care sărăcia și opreliștile de tot felul, au dus la alternative mai mult sau mai puțin potrivite cu sănătatea mentală și fizică a oamenilor. Vodca roșie este un  substituent pentru băutura dispărută din magazine cu care minerii au inlocuit-o cu un solvent industrial de abataj cu efecte devastatoare. Păluga, o ființă supranaturală își face apariția în comunitate, iar moartea își râde de oameni. Într-o altă poveste, lipsa alimentelor de la un aprozar îl face pe responsabilul de magazin să improvizeze, iar moar