Treceți la conținutul principal

Imperiul Fluturelui - Seria în umbra tronurilor de Cecilia Carmen Sâna




Pagini: 345

Încep să scriu despre această carte cu un mare regret... De ce am terminat-o de citit atât de repede?! De ce a trebuit să ajung la finalul cărții?... 
Aș fi vrut să nu se mai termine! 
În ultimii ani așteptam luna aprilie pentru că vreme de câțiva ani serialul meu favorit, Game of Thorns, atunci își începea difuzarea a câte unui nou sezon. Ei bine, această carte mi-a oferit exact aceeași bucurie, aceleași emoții și aceiași fiori cu senzație de piele de găină pe care le aveam când stăteam țintuit în fața televizorului.
Înainte de a vorbi efectiv despre roman, vă informez că aici am găsit tot ce îți poți dori să întâlnești la o carte: iubire, devotament, trădare, incest, cruzime, crimă, răzbunare, intrigi... O... Da! Multe intrigi! 
Imperiul Fluturelui este împărțit în cinci regate, fiecare dintre ele având propriul conducător cu bune și rele, iar în jurul fiecărui tron sunt diverși aspiranți care își fac jocurile. Cele cinci regate sunt conduse de cinci cavaleri reprezentanți ai ținuturilor din care fac parte, și toți cinci locuiesc în palatul Fluturelui. Ei nu au dreptul să dețină averi sau alte bunuri materiale și sunt dedicați in totalitate bunăstării țării. Tot ceea ce fac ei, aduc dreptate și liniște în regate! 
Regatele sunt înconjurate de numeroase popoare migratoare care îi mușcă dureros prin raidurile lor usturătoare de jafuri și crime. Totuși, cea mai importantă amenințare externă o reprezintă Imperiul Șacalului Negru care își dorește să primească tribut de la cele cinci regate, așa că mereu atacă și se luptă cu aceștia.
Pentru o mai bună înțelegere a regatelor imaginate de autoare, mi-aș fi dorit o hartă cu reprezentarea lor și a celor care îi amenința, precum și poziționarea castelului Fluturelui. Sperăm ca această surpriză să o avem în volumul următor pe care îl aștept cu nerăbdare.
Cea mai bogată țară a imperiului Fluturelui este Bahmudia, condusă de regele Variniu, un om înțelept care își iubește enorm singura fiică, pe razboinica Zaira. El are necazuri cu poporul migrator așezat la graniță, muzgarii, conduși de puternicul Thorex.
In Bahmudia lucrurile nu stau chiar grozav pentru că fata regelui este capturată de muzgari, iar soția regelui, mama vitregă a fetei, își dorește moartea acesteia... În secret regele mai avea o familie... Ce se va întâmpla cu Zaira? Care e soarta regatului? Veți descoperi în aceste pagini... 
 În regatul Zalmuthos stăpânea regele Brizem cu înțelepciune. El
se căsătorește cu Corias, fiica lui Seban, cel mai bogat nobil din Valnumera și au doi copii. Pe Timus și Timia. Timus era de o urâțenie fizica extremă, însă foarte inteligent și bun sufletește, iar Timia era foarte frumoasă, însă de o răutate exagerată. La Timia vreau să insist pentru că m-a fascinat! 
Ea este capul răutăților din tot imperiul! Este fascinată de putere și nu se da in laturi de la nimic... Trebuie să facă sex cu tatăl ei pentru a fi regină?... Nu e o problemă! Trebuie să seducă un sfetnic? Ok... Un grăjdar? Un nobil? Un prinț? Face orice... Superb personaj!
Ce se va întâmpla cu regatul in care intrigile Timiei distruge destine? Până unde va ajunge ambiția frumoasei prințese?...
În regatul valnumerilor se află castelul Pria, construit la poalele muntelui Granfal care comunica cu inima muntelui prin multe peșteri descoperite accidental. Regele Preman căsătorit cu Osaris a avut doi copii legitimi, pe Gera și Kayla, însă el a mai avut un băiat cu o slujnică și nimeni nu știa acest secret.
Asupra acestui regat se abate atenția Timei... 
Rahun stăpânea regatul Kruziei si era căsătorit cu Mayra cu care are trei băieți din care doar unul pare a fi al lui... El mai are și o fată cu soția vistiernicului pe care o iubește enorm. Fata iubește un sălbatic... Ce se va întâmpla cu acest regat după moartea lui Rahun? Dar cu Odana, fiica necunoscută a regelui?
Regatul Raveria era condus de regina Donora, care se dovedește a fi foarte pricepută. Mama Donorei, ii mărturisește regelui înainte să moară că nu e fiica lui, ci a lui Grujila, stăpânul agarizilor migratori cu care mai avea un fiu, pe Rumlaz crescut de tatăl lui... 
Cele cinci regate comunică între ele prin ițele nebănuite ale urzelilor complicate ale celor cu pretenții la tron sau la bogățiile imperiului. Totuși, peste ei se disting cavalerii și în special Gupras care are o fiică dintr-o aventură, pe Zoralia! Aici vreau sa va spun că am fost emoționat când biata fecioară este violată de câțiva nelegiuiți și îi schimbă acesteia destinul! Ce se va întâmpla cu ea?... Cum îi va judeca pe nemernici?
Acest roman este extraordinar de bine conceput, cu multă migală ce tinde spre perfecțiune. Am fost impresionat de această autoare despre care nu știam nimic... Oricum, sper din tot sufletul să văd o ecranizare a acestei povești care ar concura cu povestea lui George R. R. Martin. De ce nu ar fi posibil?! 
Felicitări pentru acest volum și sunt mai mult decât nerăbdător să descopăr aventurile eroilor.
Oare cine va stăpâni regatele? Din visele personajelor bănuiesc că nepotul regelui Preman, Freias, va avea un cuvânt de spus... Așa să fie?!
Recomand acest roman cu mare plăcere și sunt fericit că am descoperit un scriitor contemporan atât de bun! Felicitări!
 




Comentarii

  1. Viața vine cu experiențe diferite. Nu știu ce experiență aveți, dar aceasta este mărturia mea scurtă, sunt fericit să scriu asta pentru că am din nou pace în căsnicia mea și totul datorită unui om grozav numit Dr Ogun Omo, el este un puternic vrăjitor care ajută la concilierea disputei dintre mine și soțul meu cu o vrajă de dragoste, soțul meu a plecat de acasă și locuiește cu o altă femeie timp de 7 luni fără să aibă grijă de mine și de fiica noastră de 4 ani, financiar sunt bine dar am nevoie de îngrijirea blândă a un bărbat, îl implor să se întoarcă acasă de mai multe ori, dar nimic nu iese, chiar i-am rugat-o pe sora lui mai mare să mă ajute să-l implore, ceea ce nu a mers. Așa că într-o zi am citit o mărturie a unei femei care a descris modul în care doctorul Ogun Omo a ajutat-o ​​să-și oprească soțul să divorțeze de ea cu o vrajă de dragoste, așa că i-am luat legătura și i-am explicat problemele mele, el mi-a spus ce este necesar pentru vraja de dragoste. și am făcut-o, după 48 de ore, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, așa că așa a fost salvat căsnicia mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, nu ezitați să-l contactați pe e-mailul său: ogunomospellcaster@gmail.com pentru orice problemă care vă deranjează inima și le va rezolva pentru dvs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Monica Ramirez, o scriitoare uimitoare de spionaj și thriller!

Monica Ramirez este una din cele mai apreciate scriitoare de literatură de spionaj și thriller din țară. Fără ezitare, Monica și-a arătat disponibilitatea de a accepta un dialog deschis cu noi și a răspuns întrebărilor indiferent de natura lor. Monica Ramirez (n. 6 iulie 1970) a locuit în SUA, unde a publicat nouă romane. Bucureşteancă, absolventă a Belford University din California, cu o diplomă de Creative Writing, membră a EWA – Espionage Writers of America, și a Romanian Crime Writers Club, a debutat în România cu Asasin La Feminin, primul volum tradus în limba română din seria de spionaj/romance Alina Marinescu, apărut la editura Blue Ink Waters Press din America în ordinea care urmează: The Unwilling Assassin, Whispered Identities, Balance of Power, Beyond Smoke and Shadows, Abyss, Requiem for an Assasin. Editura Boson Books i-a publicat cele două romane istorice de dragoste, Intimate Strangers Affair și Kit Black, precum și thriller-ul Blackout. Au mai apărut în Rom

"Poveste dintr-o sticlă de parfum" de Adrian Petru Stepan

Editura Lebăda Neagră Pagini: 189 Aș putea număra pe degetele de la o mână cărțile care mi-au înmuiat sufletul atât de tare, încât să-mi umezească ochii, iar romanul al lui Adrian este unul dintre ele. Deși este unul de o dimensiune redusă, exact cât o esență de parfum de calitate ce îți face sufletul sa vibreze, romanul a adus o nouă premieră în viața mea din ultimii zece ani. A reușit să mă facă să recitesc întrega poveste la un interval scurt de timp. Firescul se desprinde din stilul acestui autor, iar cuvintele sunt atât de armonioase și frumos îmbinate, că îi dau un farmec aparte, nespus de liniștitor pentru suflet.  Un balsam frumos din tinerețea fiecăruia dintre noi sau un îndemn la aprofundarea unei realități de a cărei valoare nu ești conștient, în general, decât doar după mult timp. "Poveste dintr-o sticlă de parfum" aduce cu sine nostalgia unei tinereți pierdute, o poveste magică de iubire, așa cum este prima iubire din viața unui om, petrecută într-o atmosferă dom

"Vodcă roșie - O dușcă de necurat" de Bogdan Piticariu

  Editura Lebăda Neagră Pagini: 124 Șase povești horror, insolite și frumos concepute, plasate undeva în era comunistă menite nu neapărat să te sperie în așa măsură încât să nu dormi noaptea, ci mai degrabă să îți stârnească zâmbet, m-au fermecat și m-au făcut să citesc cu poftă fiecare narațiune în parte într-un timp foarte scurt. Fiecare poveste luată în parte e o experiență unică ce se inspiră din legende urbane-rurale care au circulat în epoca nu demult apusă a comunismului, în care sărăcia și opreliștile de tot felul, au dus la alternative mai mult sau mai puțin potrivite cu sănătatea mentală și fizică a oamenilor. Vodca roșie este un  substituent pentru băutura dispărută din magazine cu care minerii au inlocuit-o cu un solvent industrial de abataj cu efecte devastatoare. Păluga, o ființă supranaturală își face apariția în comunitate, iar moartea își râde de oameni. Într-o altă poveste, lipsa alimentelor de la un aprozar îl face pe responsabilul de magazin să improvizeze, iar moar